Mans mājas solis


Mikrošķiedras lupatiņas un mana māja

Visu māju es tīru tikai ar šādām lupatiņām, arī grīdas. Man ir sava lupatiņa traukiem, virtuvei, putekļiem, vannai, grīdai, mašīnai un fotoaparātam jeb brillēm. Tāpēc arī iestājos Norwex kā konsultante, lai varētu iegādāties lētāk. Tā nu tiem, kuri arī grib tīrīt māju ar ūdeni un lupatiņu sniedzu šo iespēju iegādāties pie manis šīs maģiskās lupatiņas. :) Pirms gada nopirktie mājas eko tīrīšanas līdzekļi (kad vēl nelietoju Norwex) stāv vientuļi un tiek izmantoti ļooooti reti. Visvairāk tiek lietots apelsīnu eļļas tīrāmais, jo ar to var pat sveķus no rokām nomazgāt. 
Tīrot grīdas agrāk pievienoju etiķi, bet kopš man ir Norwex grīdas mops, neredzu tam vairs vajadzības.
Drēbes

Drēbes, protams, kā visi mazgāju veļas mašīnā. :) Vienmēr mašīnu pielādēju pilnu. Pieaugušo drēbes, kuras ir bez pleķiem mazgāju ar indijas ziepju riekstu čaumalām. Bērnu drēbēm gan izmantoju eko šķidro mazgājamo vai veļas pulveri. Lielākiem traipiem izmantoju "Sodasan balinātāju un traipus tīrošo sāli", to sajaucu ar karstu ūdeni un putas, kas izveidojās uzlieku uz traipa, ļauju kādu laiciņu pastāvēt un mazgāju. Ideāli!!! Paldies Agnesei, kas man to ieteica! :) Ja vajag ko nelielu izmazgāt, lietoju žults veļas ziepes.
Tad vēl papildus mazgājot tikai balto veļu pieberu klāt soda un kā veļas mīkstinātāju izmantoju etiķi. Agrāk pilināju arī ēterisko eļļu, lai būtu smaržīgāka, bet tad izdomāja, ka tā smarža ir tik gaistoša, ka man tas nav vajadzīgs. Tāpat taču uzvelkot drēbes mugurā tu viņas patstāvīgi neošņā! ;) Tad jau drīzāk gludinot ūdenim, ko leju gludeklī, piepilinu ko klāt.

Virtuve un vannas istaba

Traukus mazgāju ar jau pieminēto Norwex trauku lupatu, kad ir lieli tauki vai plastmasas trauki, tad gan ņemu palīgā eko mazgājamo līdzekli. Man patīk Sonnet, mazgā izcili! Plīts virsmu, ja nepieciešams patīru ar sodā, vai sodā un rupjā sāls maisījumu. Izlietni tīru ar citronskābi - pēc tam skaisti spīd . :) Ledusskapī un pie miskastes turu trauciņu ar sodā - lai uzsūc sliktās smakas. Trubās ik pa laikam ieberu sodā, uzeju etiķi un kad izreaģējis tad ieleju kannu verdoša ūdens. Kad atceros,tad uz nakti ieberu speciālās baktērijas, kas iztīra visas trubas - dubultai drošībai! :) Retu reizi ar Norwex grīdas mopu nomazgāju arī sienas flīzes.
Vannu, podu, izlietni un krānus tīru ar sodā. Podā dažkārt ieber sodā un uzsmidzinu etiķi un atstāju uz nakti. Ja nav laika ņemties, tad ieleju speciālo podam eko tīrāmo līdzekli.
Visus spoguļus un logus vienkārši un ātri notīru ar Norwex lupatiņām un ūdeni.

Tā to daru es, padalies, kā to dari tu! :)

2 komentāri:

  1. Viss gandrīz kā manās mājās, :)

    Vēl varu piebilst, ka drēbju mazgāšanai izmantoju arī Norwex magnētisko bumbu (jo ūdens man ir kā jau normālā Rīgas dzīvoklī – vidēji ciets, nevis kā laukos no dziļurbuma). Bumba it kā mīkstinot ūdeni, nevajag tad lietot Calogonu (vai analogu eko ūdens mīkstinātāju), kā arī nevajagot veļas mīkstinātāju. Manās mājās gan pēc pāris mazgāšanas reizēm pateica, ka grib tomēr veļas mīkstinātāju, citādi dvielīši un apakšbikses paliekot raupji, :) Tad nu tam lietoju eko veļas mīkstinātāju.
    Ziepju rieksti gan stāv plauktiņā kā nopirkti – nav drosmes izmēģināt, jo lasītas dažādas atsauksmes, :)
    Veļasmazgāšanas pulveros gan vēl klejoju – neesmu atradusi mīļāko, :(

    Es virtuves izlietni tīru ar soda – jo man nau tā spīdīgā metāla izlietne, bet kau kāda citāda, kas ātri vien paliek traki neglīta no nosēdumiem. Sodā palīdz ideāli – arī nedaudz pabalina tos netīrumus, :)
    Vienreiz gan apskaitos uz trubām un ielēju senaizmirsto Tiretu – tad gan bija brīnumi – tik jiftīgs, ka likās - izlietnei caurums bezmaz izdedzināts.. :>

    Vannasistabai jaunākais atklājums – Norwex vannas tīrīšanas cimds – tas rozā. Ar vienu pusi noberž, ar otru pārbrauc pāri mazgājot. Forši, :)

    Anete

    AtbildētDzēst
  2. Ko tu sevi te reklamē.

    AtbildētDzēst